Xiaomi Mi A2, Nokia 7+ - tak dużo wspólnego


Nokia 7 Plus i zaprezentowany wczoraj Xiaomi Mi A2 to dwa bardzo podobne telefony Łączą je: 
  • ten sam procesor - bardzo wydajny układ dla smartfonów średniej półki, Snapdragon 660
  • czysty system Android na pokładzie, dzięki czemu telefon powinien działać błyskawicznie i szybko otrzymywać aktualizacje do nowszych wersji systemu z zielonym robocikiem
  • ekran - w obydwu urządzeniach ma on przekątną około 6 cali, rozdzielczość 1080x2160 pikseli, proporcje 18:9 i jest otoczony smukłymi ramkami

Telefony różnią się jednak w kilku aspektach.



Dla kogo Nokia 7 Plus?

  • dla osób, które nie lubią zbyt często wiązać swojego telefonu z gniazdkiem podczas procesu ładowania - 3800 mAh to naprawdę sporo
  • dla fanów płatności telefonem - w przeciwieństwie do konkurenta od Xiaomi, Nokia posiada moduł NFC
  • dla tych którzy lubią słuchawki przewodowe - Nokia nie usunęła ze swojego telefonu wejścia audio, zrobiło to natomiast Xiaomi
  • dla osób zwracajacych uwagę na wygląd telefonu - miedziane wstawki czynią telefon jednym z najładniejszych na rynku
  • dla fanów legendy firmy Nokia

Dla kogo Xiaomi Mi A2?
  • dla oszczędnych - Xiaomi Mi A2 będzie wycenione niżej niż propozycja Nokii
  • dla osób nie lubiących dużo dźwigać - telefon jest lżejszy i cieńszy od konkurenta
  • dla korzystających z sztucznej inteligencji - popawę zdjęć w Mi A2 ma zapewnić zastosowanie tej technologii
  • dla wszystkich Mi-fanów


Po więcej śledź profil Mobi-Krejzol na Facebooku

Komentarze